I. Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu miejsc noclegowych w Apartamentach Pod Nosalem & Spa. Umowa pomiędzy klientem a właścicielem obiektu zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji internetowo lub telefonicznie.
II. Rezerwacja
1. Celem dokonania rezerwacji usługi, klient rezerwuje pobyt internetowo wypełniając formularz rezerwacyjny na stronie internetowej www.apartament-podnosalem.pl lub telefonicznie. Na adres e-mail klienta zostanie wysłana wstępna rezerwacja, która jest utrzymywana przez 3 dni robocze – w tym czasie powinna wpłynąć na konto właściciela zaliczka w wysokości 50% ogólnej wartości rezerwacji.
2. Wpłacona zaliczka stanowi potwierdzenie rezerwacji.
3. W przypadku braku dokonania wpłaty zaliczki w wyznaczonym terminie rezerwacja wstępna ulega automatycznemu anulowaniu.
4. Po otrzymaniu zaliczki bądź całej kwoty za rezerwację, klient otrzyma e-mail lub sms z potwierdzeniem wpłaty.
5. O ile nie została opłacona cała należność za pobyt a tylko zaliczka, pozostałą kwotę należności należy uiścić w dniu przyjazdu. Na żądanie klienta w dniu przyjazdu, wystawiana jest faktura dokumentująca otrzymaną wpłatę.
6. Na terenie miejscowości Zakopanego obowiązuje opłata miejscowa w wysokości 2 PLN za osobę za każdy pełen dzień pobytu, którą dolicza się dodatkowo do kwoty należności za pobyt. Kwota ta płatna jest osobno przy zameldowaniu.
7. Dzieci do lat 6 jeśli śpią razem z rodzicami, pobyt bezpłatny.
III. Warunki umowy najmu
1. Umowa zawarta pomiędzy właścicielem obiektu a klientem obejmuje tylko i wyłącznie wynajem apartamentu. W cenę wynajmu są wliczone opłaty za media (prąd, woda, ogrzewanie – w sezonie grzewczym) oraz sprzątanie końcowe.
2. Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 15:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.
3. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę klient zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia właściciela.
4. Klient zobowiązany jest do zapłaty kwoty z potwierdzenia rezerwacji pobytu nawet, jeśli z przyczyn niezależnych od właściciela obiektu, przyjazd lub pobyt ulegnie opóźnieniu lub skróceniu (trudności komunikacyjne, powody osobiste).
5. Klient ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić osobę odpowiedzialną za rezerwację o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić właściciela lokalu na szkodę.
6. Klient odpowiada za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w wyposażeniu lokalu i w samym lokalu. Klient zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić właściciela o wszelkich szkodach i zobowiązuje się do ich pokrycia najpóźniej w dniu wyjazdu.
7. W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 6:00 dnia następnego.
IV. Obowiązki klienta
1. Liczba osób mających zamieszkać w apartamencie, jest ograniczona do podanej w potwierdzeniu rezerwacji. Klient zobowiązany jest do poinformowania telefonicznie lub e-mailem o jakiejkolwiek zmianie tej liczby. Jeśli liczba ta przekroczy liczbę podaną na potwierdzeniu rezerwacji klient ma obowiązek dopłacić za osoby niezgłoszone.
2. Osoby odwiedzające, niezameldowane mogą przebywać w apartamencie od godziny 6:00 do godziny 22:00.
3. Na terenie apartamentu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów.
4. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w obiekcie urządzeń elektrycznych niestanowiących wyposażenia jak również używanie ognia otwartego w postaci np. świeczek
V. Zmiany w rezerwacji
1. Jeśli nowy termin przypada w droższym sezonie wymagana jest dopłata różnicy w cenie.
2. Przedłużanie pobytu – termin pobytu w apartamencie można przedłużyć o ile jest wolny, należy powiadomić o tym fakcie właściciela niezwłocznie.
3. W przypadku odwołania rezerwacji:
a. na co najmniej 14 dni przed terminem rozpoczęcia pobytu zaliczka ulega zwrotowi w całości,
b. na co najmniej 7 dni przed terminem rozpoczęcia pobytu zaliczka ulega zwrotowi z potrąceniem 50 % tytułem kary gwarancyjnej pokrywającej poniesiony przez apartament nakład pracy oraz szkodę związaną z koniecznością poszukiwania nowego najemcy po obniżonej cenie w ramach oferty last minute,
c. na mniej niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia pobytu zaliczka nie podlega zwrotowi.
VI. Przeniesienie praw i obowiązków klienta na inną osobę
W każdej chwili klient może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W tej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić właściciela o zmianie rezerwującego podając dane personalne osoby, która przejmuje prawa i obowiązki wynikające z umowy.
VII. Zwierzęta
W Apartamencie Pod Nosalem & Spa nie przewidujemy pobytu zwierząt.